“2022 Pazarlama Trendleri”

Etkili İletişim Kulübü, Yeni Medya ve İletişim Kulübü, +1 Down ve Otizm Farkındalık Kulübü, Yeni Medya ve İletişim Bölümü, İletişim Sanatları Bölümü ile Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı iş birliğinde, 26 Kasım Cuma günü “2022 Pazarlama Trendleri” başlıklı söyleşi gerçekleştirildi. Etkinliğe konuşmacı olarak katılan Dijital Pazarlama Uzmanı Esra Baykal, 2022 yılında dijital pazarlama alanında öne çıkması öngörülen yöntemler ve araçlar hakkında bilgiler verdi. Pazarlamanın geleceğinin ve pandeminin pazarlama üzerindeki etkilerinin de aktarıldığı etkinlik, soru-cevap bölümünün ardından sona erdi. 
 


Son Güncelleme Tarihi: Pt, 02/14/2022 - 17:19