"Markaların Arkasında Güç: Reklamcılar, Yapay Zeka Döneminde Reklamcı Olmak"

Etkili iletişim Kulübü, Yeni Medya ve İletişim Kulübü, Yeni Medya ve İletişim Bölümü ile İletişim Sanatları Bölümü iş birliğinde, 18 Mayıs 2023 Perşembe günü Ataköy yerleşkesi zemin kat D koridoru amfi 2'de "Markaların Arkasında Güç: Reklamcılar, Yapay Zeka Döneminde Reklamcı Olmak" başlıklı seminer düzenlendi. Etkinliğe konuşmacı olarak katılan İnterdi Ajansı Başkanı Haktan İpek; reklamın markalara olan etkisi hakkında bilgileri aktararak, yapay zeka döneminde reklamcı olmanın etkilerine ve yarattıklarına da değindi. Etkinlik, soru-cevap kısmının ardından sona erdi. 


Son Güncelleme Tarihi: Pt, 06/12/2023 - 13:09